Kundeservice

Hjælpen er aldrig mere end et opkald væk. Vores professionelle kundeservice sidder altid klar til at besvare dine spørgsmål eller hjælpe dig til den rette maskine.

Ring til os

+45 70 27 99 88

Åbningstider

Hverdage: kl. 08.00 - 16.00

Hvad kan vi hjælpe med?

Når du kontakter vores kundeservice er du altid i kyndige og kompetente hænder. Vi sidder klar til at besvare alle dine spørgsmål og hjælpe dig sikkert gennem beslutnings-og købsprocessen.

Ofte stillede spørgsmål

Bestilling og betaling

Ja, det er altid muligt at få dine varer leveret til en anden adresse end faktureringsadressen. Ved checkout kan du nemt angive en anden leveringsadresse.

Vi benytter kun dine oplysninger til at kunne levere dine varer og sende dig relevant information herom som for eksempel ordrebekræftelsen og faktura. Dine oplysninger vil altid blive behandlet fortroligt og deles ikke med andre virksomheder.

Dine data vil kun blive brugt til markedsføring, såfremt du giver tilladelse til det.

Du kan altid læse mere om Total Maskiners håndtering af dine data i vores cookie- og privatlivspolitik.

Hvis du søger en specifik vare, som ikke findes i vores sortiment, er du altid velkommen til at kontakte os via e-mail eller ringe til os på 70 27 99 88. Du har også mulighed for at sende en forespørgsel gennem kontaktformularen nedenfor. Vi undersøger gerne, om vi kan skaffe varen til dig.

Såfremt din ordre ikke er afsendt, kan du godt nå at ændre din ordre. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, så vil vi undersøge mulighederne for at ændre eller annullere din ordre.

Betalingen opkræves først, når varen er afsendt.

Ordrestatus og levering

Du kan altid følge din ordre via tracking-nummeret, du modtager ved varens afsendelse.

Hvis du ikke har modtaget en mail med dit tracking nummer, bedes du kontakte os på mail: kundeservice@total-shop.dk

Returnering og reklamation

Hvis du ønsker at sende en varer retur, skal du først kontakte kundeservice. Varen modtages kun retur efter forudgående skriftlig aftale.

Ved retur står kunden selv for at booke og betale fragten. Her kan du frit vælge, hvilken distributør du ønsker at benytte. Her skal:

  • Ordrenummeret påsættes tydeligt på fragtsedlen. Ordrenummeret findes på den tilsendte faktura og/eller ordrebekræftelse.
  • Undgå at skrive på originalemballagen.
  • Pakkes varen kun i originalemballagen, må der kun anvendes klar tape.

Alle returvarer skal leveres til Total-shops afsenderadresse:

Lucernetoften 5, 5550 Langeskov

Som privatkunde har du 14 dages returret på dine online køb.

Ved levering skal køber straks undersøge det leverede.

Reklamation skal ske skriftligt og senest på den 5. arbejdsdag efter leveringsdagen. Hvis du ønsker at indberette en reklamation på en modtaget varer, skal du skrive til kundeservice@total-shop.dk, hvor vores kundeservice herefter vil vurdere eventuelle mangler repareret eller produktet omleveret.

Vi vil i samarbejde med den respektive samarbejdspartner altid forsøge at komme frem til den bedste løsning for begge parter.

Forandring af eller egne indgreb på enhver solgt varer uden sælgers skriftlige samtykke, fritager sælger for enhver forpligtelse.

Som privatkunde har du 2 års reklamationsret på dine online køb.

    Send os en email